Marketing  i rad na terenu
28.06.2020

Marketing i rad na terenu

Online oglasavanje

  • U sklopu onlajn narudzbi koje smo razvili, a koji svakodnevno koristi preko 80% kupaca, u mogucnosti smo da izdvojimo Vase preparate, ukazemo na prednosti u odnosu na konkurenciju I pozicioniramo na sami vrh pretrage u artikala.
  • Putem online oglašavanja na online narudžbama ICM-a možete oglasiti novi proizvod ili akciju na najbrži i najefikasniji način. Oglasni prostor se nalazi na stranici koju svaka apoteka koja nabavlja robu putem online servisa.
  • Dnevni broj posjeta na online servisu iznosi preko 400 korisnika.

E-mail newsletter

  • Slanje promotivnog materijala na preko 800 e-mail adresa (apoteke, bolnice, domovi zdravlja..)

Pozicioniranje u apotekama

  • Ulistavanje proizvoda u apoteke, pozicioniranje na mjesta koja su dostupnija I vidljivija krajnjem kupcu

Brendiranje vozila

  • Vrsimo brendiranje sopstvenih vozila logotipima, reklamama, sloganima nasih principala

TV I Radio oglasavanje

  • Vec 20 godina saradjujemo sa najvecim TV I Radio oglasivacima u regionu….

Marketing na drustvenim mrezama

  • Kreiranje profila na drustvenim mrezama (Facebook, Instagram, Twitter,), svakodnevno upravljanje I odrzavanje istih

**** Rad na terenu ****

Rad na terenu se zasniva na aktivnoj promociji i direktnoj prodaji proizvoda iz asortimana, a od strane stručno-komercijalnih saradnika

  • Aktivna promocija – prezentaciju preparata iz asortimana
  • Direktna prodaja – prezentacija komercijalnih ponuda I akcija, kao I prikupljanje porudzbina

Prikupljanjem porudzbina od apoteka na terenu stručno-komercijalni saradnik kreira nalog u  ICM sistemu putem interneta

Proizvodi koji se nalaze u selektivnoj prodaji podrazumeva stalnu prisutnost na terenu – kroz posetu stručno-komercijalnih saradnika apotekama.

4 stručno-komercijalnih saradnika koji su raspoređeni po regijama na sledeći način:

  • Bijeljina – Banja Luka – 1 saradnik
  • Bijeljina – Trebinje – 1 saradnik
  • Sarajevo – 1 saradnik
  • FBiH – 1 saradnik

Svaki saradnik je u obavezi da na dnevnom nivou obidje 10 apoteka a na nedeljnom 50.

Sve Apoteke su klasifikovane u kategorije

  • Apoteke A
  • Apoteke B
  • Apoteke C

i intenzitet posjeta apotekama je prilagodjen kategorijama

Pored postojecih stalno zaposlenih saradnika u ICM, stvorila se potreba za najam saradnika renomiranim proizvodjacima, popularno “rent-a-rep” za promociju njihovih proizvoda u apotekama, bolnicama, domovima zdravlja, koji je potpuno posvecen njihovim potrebama I uspjehu

  • izvršavanje poslova product managementa (izrada promotivnih materijala, analiza tržišta, analiza i praćenje aktivnosti konkurencije, izrada marketinškog plana, priprema strategije rada…)
  • izvršavanje poslova sales managementa (definisanje veličine i strukture tima, broj i frekvencija posjeta, određivanje ciljanih skupina, praćenje prodaje i ostalo),
  • podrška pri organizaciji stručnih seminara I skupova.
Prikaži mapu