28.06.2020
Marketing i rad na terenu
Online oglasavanje
- U sklopu onlajn narudzbi koje smo razvili, a koji svakodnevno koristi preko 80% kupaca, u mogucnosti smo da izdvojimo Vase preparate, ukazemo na prednosti u odnosu na konkurenciju I pozicioniramo na sami vrh pretrage u artikala.
- Putem online oglašavanja na online narudžbama ICM-a možete oglasiti novi proizvod ili akciju na najbrži i najefikasniji način. Oglasni prostor se nalazi na stranici koju svaka apoteka koja nabavlja robu putem online servisa.
- Dnevni broj posjeta na online servisu iznosi preko 400 korisnika.
E-mail newsletter
- Slanje promotivnog materijala na preko 800 e-mail adresa (apoteke, bolnice, domovi zdravlja..)
Pozicioniranje u apotekama
- Ulistavanje proizvoda u apoteke, pozicioniranje na mjesta koja su dostupnija I vidljivija krajnjem kupcu
Brendiranje vozila
- Vrsimo brendiranje sopstvenih vozila logotipima, reklamama, sloganima nasih principala
TV I Radio oglasavanje
- Vec 20 godina saradjujemo sa najvecim TV I Radio oglasivacima u regionu….
Marketing na drustvenim mrezama
- Kreiranje profila na drustvenim mrezama (Facebook, Instagram, Twitter,), svakodnevno upravljanje I odrzavanje istih
**** Rad na terenu ****
Rad na terenu se zasniva na aktivnoj promociji i direktnoj prodaji proizvoda iz asortimana, a od strane stručno-komercijalnih saradnika
- Aktivna promocija – prezentaciju preparata iz asortimana
- Direktna prodaja – prezentacija komercijalnih ponuda I akcija, kao I prikupljanje porudzbina
Prikupljanjem porudzbina od apoteka na terenu stručno-komercijalni saradnik kreira nalog u ICM sistemu putem interneta
Proizvodi koji se nalaze u selektivnoj prodaji podrazumeva stalnu prisutnost na terenu – kroz posetu stručno-komercijalnih saradnika apotekama.
4 stručno-komercijalnih saradnika koji su raspoređeni po regijama na sledeći način:
- Bijeljina – Banja Luka – 1 saradnik
- Bijeljina – Trebinje – 1 saradnik
- Sarajevo – 1 saradnik
- FBiH – 1 saradnik
Svaki saradnik je u obavezi da na dnevnom nivou obidje 10 apoteka a na nedeljnom 50.
Sve Apoteke su klasifikovane u kategorije
- Apoteke A
- Apoteke B
- Apoteke C
i intenzitet posjeta apotekama je prilagodjen kategorijama
Pored postojecih stalno zaposlenih saradnika u ICM, stvorila se potreba za najam saradnika renomiranim proizvodjacima, popularno “rent-a-rep” za promociju njihovih proizvoda u apotekama, bolnicama, domovima zdravlja, koji je potpuno posvecen njihovim potrebama I uspjehu
- izvršavanje poslova product managementa (izrada promotivnih materijala, analiza tržišta, analiza i praćenje aktivnosti konkurencije, izrada marketinškog plana, priprema strategije rada…)
- izvršavanje poslova sales managementa (definisanje veličine i strukture tima, broj i frekvencija posjeta, određivanje ciljanih skupina, praćenje prodaje i ostalo),
- podrška pri organizaciji stručnih seminara I skupova.